Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

środa, 19 czerwca 2013

Osiemnastkowo

Dziś znów szybciutko, bo czas przez palce przecieka...
Nietypowa kartka na 18 urodziny dla Karoliny (o jak się fajnie zrymowało)






Nie mam czasu na tworzenie, bo zbliża się zakończenie roku szkolnego, a jako członek rady rodziców mam zebranie za zebraniem, spotkanie za spotkaniem... latania, załatwiania... 

Niech mija te kilka dni jak najszybciej... potem WAKACJE!! :D

I urlopik na wsi... cisza... spokój... sam relaks... ;)
Nawet neta tam nie ma (no chyba, że z telefonu :/) więc wypocznę (przynajmniej taki mam zamiar...) 
No, ale zaraz po urlopie kolejna operacja Stasia, więc będę miała czym się stresować na wyjeździe :/ 

A Wy też czekacie na urlopy i wypoczynek??

Pozdrawiam i przesyłam słonko wszystkim, do których ono nie dotarło :D

4 komentarze:

  1. Widzę na odległość,że kartka śliczna.Już nie mogę się doczekać,żeby ją zobaczyć. Dziękuję ci pięknie Asiu.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka i naprawdę podziwiam Cię za to ile pracy włożyłaś w nią, bo jest bardzo skomplikowana.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kartka! Dużo pracy i poświęcenia wkładasz w swoje prace, ale efekty są cudne! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...