Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

czwartek, 6 czerwca 2013

Ślubnie ;)

Dziś pokażę pudełka stworzone na uczczenie tego wspaniałego dnia, jakim jest ślub :)
Wiadomo, jest to chwila, którą pamięta się całe życie i myślę, że, poza zdjęciami oczywiście, fajnie mieć jakąś pamiątkę z tego dnia :D




Kolejne robiłam w takiej wersji po raz pierwszy :)
Oczywiście - efekt końcowy troszkę minął się z zamierzonym, ale co tam...
Zrobiłam, to pokażę :D







I ostatnie, podobne do pierwszego :D
Takie z gołąbkami mają chyba jednak największe wzięcie ;)





Chciałam też serdecznie powitać nowych obserwatorów :)
Miło mi, że grono moich podglądaczy wciąż się powiększa :D

No i nie byłabym sobą, gdybym nie podziękowała za przemiłe komentarze, którymi ostatnio zostałam obdarowana - DZIĘKUJĘ :D

Życzę słońca - ja za nim tęsknię okropnie :/

6 komentarzy:

  1. Śliczne pudełeczka :)
    I na pewno będą wspaniałą pamiątką dla przyszłych nowożeńców.

    OdpowiedzUsuń
  2. To ślubne pudełko jest powalające! mam nadzieję, że jak przyjdzie mi iść na czyjś ślub to będe mogła u Ciebie takie śliczności zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Asiu ☺
    Fantastyczne !!!
    A już za chwileczkę Dzień Ojca i co ? ...i co jeszcze ? ...... koniec roku szkolnego !!! ;)
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne!Zdolne są Twoje łapki:):):)Pozdrawiam♥

    OdpowiedzUsuń
  5. A mnie te środkowe najbardziej się podoba :) Śliczne są :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...