Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

sobota, 13 lipca 2013

Angry Birds - part.1

Od jakiegoś czasu chodziło mi po głowie stworzenie synkowi "zwierzaków" z gry Angry Birds.
Uwielbia ją, więc nic dziwnego, że chciałby mieć takie maskotki. 
A jak zobaczyłam ceny ich w sklepie, to aż włos zjeżył mi sie na głowie... :/
Więc nie pozostało mi nic innego, jak zasiąść do rysowania... Najpierw wykrój...
Po wieeeelu próbach udało się stworzyć - niestety nie idealny, bo ptak nie wyszedł całkiem okrągły, ale w porównaniu z tym pierwszym, jest super ;)

Potem cięcie... z małym pomocnikiem wcale nie było takie łatwe.
Ale daliśmy radę ;)

Szycie to była czysta przyjemność :D
Nie sądziłam, że aż tak można zatęsknić za szyciem... :/ 

Podczas wypychania też miałam pomocnika, no bo przecież nie mogło być inaczej :/ 

Efektem naszej wspólnej pracy jest...





A teraz chyba najlepsza rekomendacja...


Radość ogromna :D
Teraz jest testowany w spaniu :)

Oczywiście zamówienie na kolejne zwierzaki z serii już złożone, więc czeka mnie kilka pracowitych dni :D
Mam nadzieję, że sprostam wymaganiom ;)

Pozdrawiam serdecznie dziękując za wszystkie komentarze, którymi zostałam ostatnio obdarzona :D

4 komentarze:

  1. Asiu, w necie jest bardzo fajny wykrój na AB - mój tez maniak to szukalam.
    http://obsessivelystitching.blogspot.com/2009/01/make-it-for-you.html


    A Twój ptak jest bardzo fajny i wcale nie nieidealny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana za namiary :)
      I za miłe słowa :D

      Usuń
  2. bardzo fajny,stronka przda się,dzięki, Ania.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...