Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

poniedziałek, 15 lipca 2013

Na narodziny bliźniaczek

Ostatnio zostałam poproszona o zrobienie kartki na narodziny bliźniaczek :D

No to zrobiłam - o taką ;)





Podobała się ogromnie, a to cieszy najbardziej ;)

Stresik mam coraz większy - jutro kolejna operacja synusia...
Właśnie zbieramy się na badania krwi :/

Niby wiem, co nas czeka, ale denerwuję się chyba bardziej niż ostatnio :/

Trzymajcie kciuki, żeby szybko nas wypuścili do domku, bo jednak w zaciszu domowym człowiek szybciej dochodzi do siebie ;)

Pozdrawiam :D

2 komentarze:

  1. Przeurocze te bliźniaczki i karteczka bardzo delikatna - super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka śliczna i pomysłowa, pojęcia nie mam jak to robisz:)
    Trzymam za Was kciuki, będzie dobrze i mam nadzieję, że po raz ostatni ten stres będzie Waszym udziałem - wracajcie szybko do domu!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...