Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

wtorek, 30 lipca 2013

Na srebrne gody ;)

Koleżanka poprosiła mnie o kartkę na 25 rocznicę ślubu. 
Miało być vintage i oczywiście 3D :)

Mam nadzieję, że sprostałam oczekiwaniom ...

Choć nie za koniecznie lubię tworzyć vintage'owe kartki, ta jakoś podoba mi się wybitnie :D

Może stworzę więcej podobnych?? Spodobało mi się strzępienie papieru ;)

I to tuszowanie... daje taki fajny efekt - człowiek tyle czasu tworzy kartki, a cały czas okrywa coś nowego :D
Wcześniej tuszowałam, i owszem, ale nigdy jeszcze nie tuszowałam i nie strzępiłam :D

Czadowa sprawa - przynajmniej dla mnie -pomijając ten syf, który zostaje po tym "zabiegu", to zabawa przednia :D

Ale do rzeczy, a raczej do zdjęć ... 





I kilka małych szczegółów :)
Misterne rozdarcia... 




Oczywiście nie mogło obyć się bez glossowania - też ostatnio mi się spodobało, więc jeśli tylko mam sposobność, to wykorzystuję to chętnie :D 

Mam nadzieję, że zamawiającej się spodoba, a bardziej, że obdarowanym się spodoba :D




Jaką macie pogodę?? U nas "afrykańskie upały" - o godzinie 3:30 (tak nad ranem...) było 31 stopni :/ 

Przecież spać przy tym nie można ... Teraz co prawda jest pochmurno i chłodniej, ale za to duszno... 
Przydałaby się taka porządna burza ... 

Ale nie narzekam - wolę upał niż śnieg, choć mój synek jest innego zdania :/ 

Pozdrawiam :D

5 komentarzy:

  1. Jest absolutnie fantastyczna !!! ♥♥♥
    Taka szalenie na temat i ma ten klimat .... ech ... cudowna ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest piękna. Bardzo mi się podoba.
    U nas po fali ogromniastych, wręcz afrykańskich upałów- dzisiaj jest chłodniej ( 21 stopni) po nocnej burzy z deszczem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna ta kartka,bardzo mi się podoba!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...