Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

wtorek, 2 lipca 2013

Wreszcie na miejscu...

Dostałam właśnie wieści, że listonosz wreszcie dotarł z paczuchą...
Przygody z nią były mniejsze i większe... śmieszne i trochę mniej też...
Ale najważniejsze, że notesik dotarł do nagrodzonej :)
Trochę to trwało, ale... 

No, więc mogę pokazać co stworzyłam ;)

Miało być w brązach - więc jest :D



 Zbliżenie na cudowne szydełkowe kwiatuszki ;)



Wiem, że obdarowana zadowolona, co cieszy ogromnie :D

Mam nadzieję, że i Wam się spodoba :)
Trochę nie mój "styl", ale mnie się podoba  :D

W kolejce do pokazania czekają jeszcze czekoladowniki, ale to chyba już nie dziś... 

Obiecuję, że pokażę w najbliższym czasie ;)

Muszę się jeszcze pożalić :(
Miałam być na wakacjach... na wsi... ładować baterie... odpoczywać... łykać świeże powietrze...
Cieszyć się chwilą... pić kawusię na dworze... delektować się zapachem świeżo skoszonej trawy... 
I co??
I jajco :(
Auto postanowiło zepsuć się dwa dni przed planowanym wyjazdem :/ 
I to, żeby zepsuło się jakoś tak... no wiecie... normalnie - to nie! Pompa paliwa postanowiła odmówić posłuszeństwa :(
Niestety - koszt naprawy znacznie przekracza finanse odłożone na wakacje... 
Więc my siedzimy w domu, a autko grzeje się na słoneczku pod oknami :/ 

Ale mam nadzieję, że "co się odwlecze, to nie uciecze..." :) 

Pozdrawiam :D

5 komentarzy:

  1. Notesik śliczniutki. Z wyjazdem to rzeczywiście kiepsko, ale ja widzę tą dobrą stronę :) będę miała z kim w piątek pośpiewać :):). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      A piątek - jak najbardziej :)
      Tylko omijam O.N.A. :D

      Usuń
  2. Asiu kochana,ja jak zwykle z opóźnieniem....bardzo Ci dziękuję za ten cudowny notes,jest przepiękny,mój wymarzony♥Możesz poczytać o tym na moim blogu.
    Dodatkowe niespodzianki sprawiły mi masę radości,raz jeszcze bardzo dziękuję♥
    Pozdrawiam.Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Asieńko notes akurat w moim klimacie :)
    Piękny klimat, nostalgiczny, romantyczny...

    Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A wakacje, mam nadzieję nie uciekną i jeszcze nadejdzie upragniony czas urlopu. Czego serdecznie Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...