Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

wtorek, 23 lipca 2013

Wysyp boxów :D

No cóż... 

 Nocki zarwane, ale pudełka zrobione :)

Jest w czym wybierać :D

Na pierwszy ogień lecą pudełka na chrzciny :)
Jestem w nich zakochana... może nie w pudełkach, ale w bucikach, których zrobienie kosztowało mnie trochę nerwów - ale efekt mnie zachwycił i na pewno nie będą to ostatnie jakie zrobiłam :D

Ostrzegam - dużo zdjęć :P










Następne w kolejce to boxy na roczek ;)

A prezentują się właśnie tak 









Powstało też jeszcze ostatnie z gołąbkami - ślubne.
Ostatnie dlatego, że ptaki wyleciały w świat, a czasu na przejażdżkę zakupową brak :/ 







Jeszcze zdjęcia grupowe i na dziś koniec :)




Jeszcze w kolejce czeka kilka rzeczy do zrobienia, przede wszystkim Angry Birds dla Stasia, ale czasu brakuje... 

My już po operacji - to znaczy Tasiorek po operacji. 
Stanowczo lepiej ją zniósł. Trzy godziny po operacji sam chodził :)
A ostatnio dopiero 8 godzin po zabiegu pozwolili mu wstać :/ 

Jeszcze jedna przed nami, ale to chyba dopiero pod koniec roku. Zobaczymy ;)

Serdecznie dziękuję za wszystkie miłe słowa, za życzenia dla Stasia :)
Dodawały otuchy w trudnych chwilach :D 

Lecę odpocząć po tworzeniu nocnym :D
Najważniejsze, że się wyrobiłam ;)

Pozdrawiam :D

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...