Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

środa, 3 lipca 2013

Zaległe czekoladowniki...

Pisałam wczoraj, że mam do pokazania czekoladowniki ;)
Jest ich kilka, więc i zdjęć będzie sporo :/ 

Zdjęcie grupowe :D


A teraz każdy po kolei :)
Zdjęcia wyszły nader ciemne - starałam się je troszkę rozjaśnić, w związku z czym kolory wyszły nie całkiem takie , jak miały wyjść, ale trudno...
Koniecznie muszę nauczyć się robić ładne zdjęcia :/ 












Znikam piec jakieś ciasteczko, bo synuś ma dziś urodzinki :)
Co prawda imprezka urodzinowa już była i prezent też już dawno przetestowany, ale tak na wszelki wypadek... gdyby komuś się przypomniało... ;)

Pozdrawiam serdecznie :D

2 komentarze:

  1. Swietny pomysł- a wykonanie jak zwykle pierwsza klasa.
    Czekolady nie lubie ale w takim opakowaniu chetnie bym przyjeła

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam, mniam! I bez czekoladek są przesłodkie! :-)
    Wszystkiego najlepszego dla syna!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...