Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

środa, 7 sierpnia 2013

Pracowity wieczór...

... i upalny do tego...
O godz. 1:30 w nocy termometr (za oknem) wskazywał 31 stopni :/ 

 Ale praca trwała, a jej efekt to dwie kartki na 50 rocznicę ślubu i czekoladownik na 18tkę dla chłopaka ;)






Na następnej użyłam wspomnianego wcześniej cracle accent (preparat do spękań) i ciężko było zdrobić zdjęcie obrazka, który został nim pokryty...
Niestety, aparat, którego używam nie ma opcji wyłączenia lampy błyskowej :/ 
Dla mnie to głupota - jak niby mam zrobić zdjęcie błyszczącej rzeczy??

Dla wyjaśnienia - czytałam instrukcję obsługi - nic na ten temat nie znalazłam :/ 
Na stronie producenta również nie ma opisanej takiej funkcji, jak wyłączenie lampy błyskowej :/ 
Aparat używa jej automatycznie i sam decyduje kiedy jej użyć, a kiedy nie :/ 

No cóż... pewnie gdyby kosztował więcej, to miałby więcej funkcji :/ 

Koniec biadolenia... 





Ostatni wytwór, to czekoladownik dla chłopaka.
Miało być bez kwiatków, perełek i w ogóle tak męsko i skromnie. 
I z rowerem... 
Więc wyszło tak ;)
 
 



Pozdrawiam zaglądających :D

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...