Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

wtorek, 6 sierpnia 2013

Ślubna

Wczoraj powstała ślubna vintage'owa kartka na zamówienie :D
Fajnie, że nie tylko mnie się podobała pierwsza kartka tego typu wykonana przeze mnie ;)
(powstaje następna...)

Ta prezentuje się tak:





Kolory najbardziej oddaje ostatnie zdjęcie - mam kłopoty z opanowaniem aparatu :/

Mam nadzieję, że zamawiającej się spodoba, a Para Młoda będzie zadowolona :D

Pozdrawiam, dziękując za przemiłe słowa, którymi zostałam wczoraj obdarowana ;)


1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...