Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Spodobało mi się...

... strzępienie :)
Powstała kolejna kartka taka "potargana" :D




Oprócz tego, w tym samym stylu, ale już nie szarpana kartka - książka ślubna :)




W tej kartce po raz pierwszy użyłam tzw. cracle accent - preparat do spękań (to te ciemniejsze rogi). 
Efekt fajny, ale teraz juz wiem, że trzeba smarować cały obrazek, a nie kawałek. Mam nadzieję, że zamawiającej się spodoba ... 

Przepraszam za jakoś zdjęć, ale padł mi mój ukochany aparat :(

Zdjęcia robione "nielubianym" aparatem... muszę sobie przypomnieć, jak robić nim zdjęcia, żeby wychodziły choć w miarę porządnie :/ 

I oczywiście bardzo dziękuję za przemiłe komentarze pod poprzednim postem :)
Kartka spodobała się na tyle, że kilka podobnych jest zamówionych, więc już wkrótce kilka znów zaprezentuję :D 

Pozdrawiam w ten upalny dzionek ;)

2 komentarze:

  1. Więc spodobała się ?
    Cieszę się ogromnie,że moja była premierową w tym stylu ;)
    Jubilatom i gościom bardzo się podobała ...Jeszcze raz dziękuję ♥
    Kolejne prace szalenie urocze ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...