Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

poniedziałek, 16 września 2013

Kartka - książka rocznicowa :)

Przede wszystkim chciałam serdecznie podziękować wszystkim za wspaniałe życzenia urodzinowe, którymi mnie obdarowaliście w sobotę :D
Dzięki Wam moje skromne urodzinki nabrały magicznego wyrazu :D

Bardzo, bardzo dziękuję :*
 A które to urodzinki??
No cóż, kobieta ma zawsze osiemnaście lat, tylko co roku VAT wyższy ;)



Nad pracą rozpisywać się nie będę, bo w sumie nie ma nad czym ;)
Zamówiona kartka - książka na 45 rocznicę ślubu - miało być delikatne i ładne :D
Podobała się bardzo, więc ja również jestem zadowolona :D







Różyczek tu wyrosło sporo, więc zgłaszam pracę na różane wyzwanie w Na-Strychu


Pozwolę sobie jeszcze na demonstrację tego, że psy też mają świadomość swojej "urody" :D

Chciałam przyłapać mojego sierściaczka jak obgryza swoją sznurkową kość... Udać się udało...



 
 ale po dwóch zdjęciach piesek podszedł do mnie i...


  stwierdził chyba, że ten profil ma ładniejszy :D
Bo pozycji zmienić nie chciał, dopóki nie wyłączyłam aparatu :D

Pozdrawiam serdecznie mimo czarnych chmur za oknem ;)




2 komentarze:

  1. śliczna rocznicowa pamiątka
    a Rozczochraniec słodki jak nie wiem co ...♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak,książka się nam bardzo spodobała,dziękujemy bardzo jeszcze raz i pozdrawiamy.
    Ps.Wszystkiego najlepszego,spóźnione ale szczere.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...