Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

środa, 11 września 2013

Znów boxy :D

 W ostatnim poście nie chciałam pokazywać wszystkiego na raz, więc dziś pokażę jeszcze trochę :D

Tym razem dwa boxy - ślubny i na roczek ;)

 Ślubny:





Zgłaszam go na różane wyzwanie w Na-strychu.pl


Do jego wykonania użyłam między innymi produktów dostępnych w sklepie, jak na przykład różyczki.

I "roczkowy"






Lecę tworzyć dalej mimo deszczu za oknem :/ 

Mam nadzieję, że nie dopadnie mnie jesienna deprecha :/ 

Pozdrawiam i serdecznie dziękuję za przemiłe komentarze :D 


2 komentarze:

  1. Śliczności,aż nie mogę się doczekać jak moja książeczka będzie wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepraszam, ale nie ma czasu, żeby wszystko w blogosferze ogarnąć.
    Życzę powodzenia w wyzwaniu i pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...