Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

wtorek, 22 października 2013

Nowe wyzwanie

Za namową Justyny postanowiłam wziąć udział z 31 edycji wędrujących albumów na forum Scrappassion

Wyzwanie to nie lada, bo każda z biorących udział wymyśla temat albumu. 
Album krąży po Polsce od osoby do osoby i każda robi wpis dostosowany do tematu. 

temat mojego albumu to "Moje małe przyjemności, czyli sam na sam z samą sobą". 

Zgodnie z zasadami, moim obowiązkiem jest zrobić okładkę (przód i tył), a także jeden wpis na przodzie i jeden na końcu (dostępne po jednej stronie).
Reszta osób ma do dyspozycji po dwie strony. 

Moje "dzieło" wygląda tak ;)




Wpis w środku


tu jest ukryty list do uczestniczek




I wpis na końcu




Już nie mogę się doczekać, aż zaczną dolatywać do mnie albumy pozostałych uczestniczek :D
Mam nadzieję, że sprostam zadaniu i że dziewczyny będą zadowolone ;)

Serdecznie dziękuję za miłe komentarze pod poprzednim postem :D
Jesteście kochane ;) 


6 komentarzy:

  1. Asiu, świetny pomysł i piękna robota :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Album jest świetny :) i niesamowicie się cieszę, że udało mi się wciągnąć Cię w zabawę.......choć muszę przyznać, że nie opierałaś się długo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Asiu wspaniały pomysł i wykonanie, bardzo podoba mi się temat Twojego albumu, i ten liścik w środku, miejsca gdzie będą wpisywały się osoby go współtworzące. Jestem ciekawa po jakim czasie wróci do Ciebie i jaka zasada jest wysyłania go dalej? No i jeszcze jedno pytanie ile kartek jest w środku do wpisywania, czy każda będzie dokładać swoją ze swoim wpisem? Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiboczku kochany - każdy album, który do mnie trafi wysyłam zawsze do tej samej osoby. Ona wysyła do kolejnej, nastepna do kolejnej i tak dalej. W zabawie bierze udział dziesięć osób (razem ze mną). Każda wpisuje się do albumu na kartkach, które są załączone do niego. Są one całkiem białe, więc każdy może wyżywać się twórczo :) I każdy ma dwie strony na swój wpis.
      Kiedy wróci?? Nie wiadomo. Jak każdy dokona wpisu, na który ma dwa tygodnie. Czyli licząc średnio, album powinien wrócić za jakieś 18 tygodni (bo mój wpis już jest zrobiony). Wróci wypełniony po brzegi, gotowy do zbindowania :D
      Już nie mogę się doczekać, kiedy będę go mogła podziwiać :D

      Usuń
  4. Piękny album. Ciekawe, czy termin zostanie dotrzymany ?
    Wymarzonych Świąt życzę Tobie i Twoim bliskim !!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...