Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

piątek, 18 października 2013

Trochę szycia, trochę klejenia...

Rok szkolny zdążył się zacząć na dobre...
Moje dziecko zdążyło już zepsuć zamek w piórniku kupionym w znanym markecie. 
I cóż zrobić?? Lecieć kupić nowy, żeby znowu się po dwóch tygodniach rozsypał??
Nie! Mamuśka zasiadła do maszyny i uszyła dziecku swojemu piórniczek - a co :D 

Spodobał się Stasiowi strasznie, zwłaszcza, że z jednym z jego ulubionych bohaterów.
Dzieciom (a nawet ich rodzicom) w przedszkolu również się spodobał :)
To cieszy ogromnie :D





A że niedawno był dzień nauczyciela, to synek zażyczył sobie kartkę dla Pani. 
No, to mamusia grzecznie zabrała się do roboty i machnęła karteczkę z sówką :D
(oczka sówki są ruchome)

Kartka stoi w widocznym miejscu w sali, ale poza zasięgiem ciekawskich łapek przedszkolaków ;)




A że dopada mnie jakaś jesienna deprecha, to postanowiłam zrobić coś dla siebie.
Stwierdziłam, że ma być optymistycznie i jasno.
I wydaje mi się, że jest :)





Rozetka na wierzchu odstaje dość mocno, ale myślę, że nie będę tego notesu w torebce na co dzień nosić, więc może nic jej się nie stanie ;)

Chyba czas wziąć się za bombki - karczochy :/

Pewnie jakieś w tym roku powstaną ;)

Pozdrawiam wszystkich "podglądaczy" :)
Dziękuję również za wszystkie komentarze, które dodają mi powera i stanowczo poprawiają humor :D

Witam również nowych obserwatorów - strasznie mi miło, że dołączyłyście do pokaźnego już grona :D
Mam nadzieję, że zostaniecie na dłużej ;)

3 komentarze:

  1. Piórniczek dla Stasia bardzo bardzo udany,więc mu się podoba. Kartka dla pani nauczycielki ciekawa,bo patrząca ruchomymi oczkami. Super ,że tez o sobie pomyślałaś robiąc ten piękny notes.Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak to w życiu jest: dla synka coś, dla Pani nauczycielki coś, dobrze że dla mamy też coś :)) wszystkie cosie śliczne:]

    OdpowiedzUsuń
  3. Aśka ... nareszcie coś nowego ..♥... i tak trzymać... i tak dalej♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...