Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

wtorek, 21 stycznia 2014

Kartki - książki ...

Dziękuję za miłe słowa pod poprzednim postem :)
Byłam święcie przekonana, że zapomniałyście o moim biednym, zakurzonym blogu, a tu taka miła niespodzianka i przemiłe słowa ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Wracając do tytuły. Powstały dwie. 

Jedna, to kartka urodzinowa dla teściowej. Nie, nie mojej, bo moja, tak jak i moja mama, spoglądają na nas z nieba... 

Siostra mojego męża jechała do teściowej na urodzinki i poprosiła o taką. 

 Kolory wybrane według upodobań zamawiającej :D




Druga, to książka ślubna. 

 Robiona z papierów perłowych, więc strasznie ciężko było mi uchwycić kolory na zdjęciach, ale jest biało - srebrna z niebieskimi dodatkami ;)

A ponieważ kartka poleci Pocztą Polską w kopercie, to musiała posiadać pudełko, żeby nic się jej nie stało :/ 






Lecę brać się za robotę, bo samo jakoś zrobić się nie chce... :/

Kto udostępni mi swoje krasnoludki do pomocy??
Obiecuję karmić je pożywnie i opiekować się odpowiednio... :D
Nawet pozwolę im się czasem wyspać :P

3 komentarze:

  1. Śliczne karteczki:) Podziwiam za harmonijki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne! Ta niebieska bardzo mi się podoba! Ale ja to jestem niebieskolubna... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne kartki, obie !!!
    Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...