Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

czwartek, 23 stycznia 2014

Pudełka, pudełeczka

No cóż, dziś będzie wysyp pudełek, tzw. exploding box'ów :D

Powstały aż cztery, w tym dwa prawie takie same :)

Akurat te nie są dla bliźniaków, a dla dwóch różnych, nieznających się chłopców urodzonych w odstępie ledwie kilku dni :)





Następne - również z bucikami, jest na chrzciny. 
Jak można się zorientować po kolorze bucików - dla dziewczynki tym razem :)




A ostatnie, to pudełeczko, które chyba ze dwa miesiące czekało, aż podoklejam mu kwiatki :/
Wczoraj w końcu się zlitowałam i dokleiłam :)

Jest trochę inne niż wszystkie, bo skromniutkie, ale jakoś naszło mnie na takie mniej rzucające się w oczy z ozdobami :/ 




Mam nadzieję, że teraz będę mieć chwilową przerwę w kartkowaniu (choć Walentynki już niebawem... :/), bo ogromną ochotę mam siąść do mojej maszyny i uszyć coś ciekawego - pomijając poprawki, cerowanie dziur i inne przeróbki :/


2 komentarze:

  1. słodkie śliczności ♥ ... i ten patent z papierowymi bucikami ;))) ...że też człowiek nie wpadł na ten pomysł wcześniej ;)))
    w tym tygodniu ogłaszamy zakaz cerowania i przeróbek ... hihi ...całkowity zakaz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł na pamiątkę ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...