Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

wtorek, 28 stycznia 2014

Wreszcie szyciowo :)

W końcu udało mi się zasiąść do maszyny :D

Materiał na poszeweczkę był pocięty od trzech miesięcy chyba...

Nocami słyszałam jak kwiczy w szafce, pochlipuje żałośnie...

No więc w końcu się dziś zlitowałam i uszyłam poszeweczkę :)
Niby niewiele, ale szycie sprawiło mi OGROMNĄ przyjemność :> 

A że dzisiaj byłam na zakupach szmatkowych, to już niebawem powstaną następne ;)

Proszę bardzo - nutkowa - jeszcze ciepła od żarówki maszyny ;)

Jak widać na zdjęciach, nawet nie zdążyłam jej doczyścić z ocieplinowych niteczek, które pięknie się błyszczą... 

Przód


 I tył


Nawet nie wiedziałam, że tak stęskniłam się za szyciem czegoś konkretnego, a nie tylko cerowanie, skracanie i takie tam...
Idę spać w świetnym humorze i z pozytywnym nastawieniem :D


11 komentarzy:

  1. Fajna podusia. Taka na muzyczne sny :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super jest ta podusia aż mi się samej takiej zachciało i przepięknie pikowana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna podusia,niech ci nutki cichutko do snu nucą!!!!aaaaa.......

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję ślicznie :D
    Szczerze, to mnie też się bardzo podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. faktycznie użycie słowa "wreszcie" przez Ciebie jest jak najbardziej trafne, strasznie nam skąpisz swojego talentu i tak rzadko szyjesz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekna podzuszka- materiał w nutki jest super ale ramka pikowana jeszcze piekniejsza

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna podusia! I jak ślicznie ją popikowałaś! I ma taki cudny tyyyyyyył! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Asiu witam szyciowo :) poducha świetna i trzmiel spisał się znakomicie :), bardzo podoba mi się to nutkowo - czarne zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...