Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

sobota, 15 lutego 2014

Kolejne poszewki

Dziś mnie naszło...
Wena łaziła za mną od rana ... 
Nie dawała mi spokoju... 

Szmatki darły się z szafki, maszyna kwiczała razem z nimi...

Cóż było robić??
Trzeba było coś uszyć :D

No i efektem współpracy weny i maszyny powstały dwie poszewki z dziewczynkami - 
zapomniałam o tych panelikach wciśniętych gdzieś z tyłu szafki za szmatkami...

Pikowanie skromne, bo mąż stwierdził, że nudne te zawijasy i że mam wymyślić coś innego :/ 
A że jakieś inne nie pasowały mi tych słodkich dziewczynek, to niebieską przepikowałam po szwach i kilka dodatkowych ramek... 




... a brązową tylko po szwach :)




Szmatki pocięte na kolejne dwie, więc jak czas (i dziecko) pozwoli, to może powstaną już w niedzielę ;)

Bardzo, bardzo dziękuję za wspaniałe pochwały pod postem z poszewką muzyczną :)
To chyba one przywołały wenę i chęć do szycia kolejnych rzeczy :D

Jeszcze małe wyjaśnienie. 
Od kilku tygodni mój blog (a z tego co czytałam, to też inne) jest zasypywany spamem :/
W ciągu tygodnia potrafię dostać nawet i ze sto takich komentarzy :/
Rekord padł 12 lutego - w ciągu jednego dnia dostałam aż 76 komentarzy - oczywiście spamu :/ 

W związku z tym zmuszona jestem wprowadzić weryfikację obrazkową po wpisaniu komentarza :/ 
Z góry przepraszam, bo sama ich nie lubię i wiem, że dużo osób też ich nie cierpi, ale nie nadążam kasować spamu.

Mam nadzieję, że nie zrazi Was to do pozostawiania śladu po sobie :D

Pozdrawiam serdecznie :)


2 komentarze:

  1. bardzo optymistyczne te poduszki, podobają mi się :)
    pozdrowienia Asiu

    OdpowiedzUsuń
  2. Poduszeczki przesliczne, już na FB widziałam,pochwaliłam!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...