Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

piątek, 21 lutego 2014

Kończenie zaległości...

No właśnie... postanowiłam sobie, że w miarę możliwości będę kończyła zaczęte dawno, niektóre nawet bardzo dawno temu szyjątka :/ 

Na pierwszy ogień poszła kołderka dla Stasia. Pamiętacie jak kiedyś tam pisałam, że chciał kołderkę z Buzzem Astralem?? Nie??
Ja też nie pamiętałam, dopóki mojemu dziecku nie zaczęły wystawać nogi spod jego ukochanej kołderki :/

Zaczęłam przeszukiwać moje szmatki, w poszukiwaniu jakiejś inspiracji, a dziecko moje:
A ten Buzz Astral??
Ja: Jaki??
On: No ten taki, co kołderka miała być kiedyś...

No więc poszukiwania zostały zintensyfikowane i zguba się znalazła ;)

Dwa wieczory mamusia poświęciła, i dzieciątko szczęśliwe śpi pod nową kołderką :D
Twierdzi, że ciepła i że fajnie się śpi, więc innej pochwały mi już nie trzeba :)

Fajne było jego zachowanie, jak położył się na łóżko, wyciągnął nogi maksymalnie, przykrył głowę i woła:
Mamo, nogi mam pod kołderką! :)
Nie muszę ich zginać, teraz mnie już nie znajdziesz !

No więc, radość dziecka ogromna, a satysfakcja mamusi porównywalna :D

A oto i ona - nic specjalnego - jednak dla Stasia radość ogromna :D



I nie może zabraknąć nowego właściciela na zdjęciach :D
To zatytułowałam - "Mamo, ja też chcę trzymać..."


 Tu zadowolony przed spaniem :) - mój mały szczerbaty :D


A tu już śpiący... nie mogłam się powstrzymać :D



Do kompletu powstanie oczywiście poszewka na podusię, choć walka o tą starą, wytartą, powyciąganą trwa... :/ 

Pozdrawiam serdecznie :D


4 komentarze:

  1. Super śliczna kołderka,a jaki Staś jest zadowolony,najważniejsze że mu się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kołderka dla prawdziwego chłopaka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kołderka. Pieknie wypikowane kształty

    OdpowiedzUsuń
  4. n-a-r-e-s-z-c-i-e ! ♥♥♥ ...... ślicznie wyszła ! ...Staś przeszczęśliwy :))))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...