Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

środa, 26 lutego 2014

Wzięło babę, to teraz ma ...

Dziś będzie prawie nieszyciowo, bo nie chwaliłam się jeszcze wpisami do wędrujących albumów.
A że już dwa kolejne zrobiłam (wpisy ma sie rozumieć), to czas najwyższy pokazać ;)

Ale żeby nie było, że szycie poszło w odstawkę... wręcz przeciwnie. I z tym właśnie wiąże się tytuł posta... zaczynam żałować, że zabrałam się za to, za co się zabrałam.
Jeszcze nie napiszę o co chodzi, bo idzie mi jak krew z nosa...
Ale jak postanowiłam - kończę to co leży od dawna...

I żeby nie być gołosłowną, to taka mała zajawka... :)




Zanim skończę, to minie trochę czasu, więc nie wiem, kiedy pochwalę się efektem końcowym...

Jak na razie, jestem zadowolona :D

A teraz rzeczone wpisy :)

To wpis do albumu "W górach jest wszystko, co kocham"
Opisałam małą wioskę, w której mieszka moja Matka Chrzestna.
Uwielbiałam tam za dziecka jeździć, biegać po polach, lasach...
Ach, wspomnienia...






A tytuł albumu z tym wpisem, to "Babeczki"
Stwierdziłam, że nie będę pisać trzeciego, czy czwartego przepisy na babeczki... 
Dlatego wpis trochę inny :D





Cieszę się, że kołderka z Buzzem Astralem tak Wam się spodobała :)
Dziękuję więc za miłe słowa ;)
Staś też mega zadowolony - a to najlepsza pochwała :D

Pozdrawiam :]

7 komentarzy:

  1. Asiu będę czekać na koniec pracy bo pikowanie jest piękne :) Wpisy super, to w ogóle bardzo fajny pomysł i piękna potem pamiątka - pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam! Zapraszam serdecznie po odbior wyroznienia:
    http://koziolekhobby.blogspot.de/2014/03/afrykanska-bransoletka-kawowe-swieczki.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe, co to babę wzięło ??? :):)
    Bardzo dawno nie zaglądałam, jeszcze dawniej coś napisałąm.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzień dobry jestem Tosia ,
    niezwykle przyjemnie przegląda się twoje teksty, zapewne odwiedze twojego bloga także nie raz, a właśnie pozdrawiam również proponuję wejść na moją strone internetową

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej Asik! Najlepszego!!!!!!!!!!!
    Gdzie Ty się podziewasz? Na forum Cię nie ma, na blogu Cię nie ma. Odezwij się :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Wiolu za życzenia :)
      Na forum mnie wieki nie było, na blogu jak widać też, warstwa kurzu ogromna...
      Czemu?
      Bo nie mam kiedy... Na wszystko mi czasu brakuje... :/
      Prędzej można mnie na fb złapać ;)
      http://facebook.com/Asiktworzy
      Zapraszam ;)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...